Euro Solutions
Customer Service

CUSTOMER SERVICE


Grija fata de clientii nostri ne preocupa in fiecare moment. Astfel s-au nascut programe de fidelizare, servicii special create pentru a le oferi suport.

In aceasta directie au fost dezvoltate si programele de training care vizeaza procesele de interactiune telefonica Customer Service.

Prin aceste programe de training, operatorii telefonici care preiau apelurile de la clientii dumneavoastra vor invata sa raspunda nevoilor acestora cu promptitudine si profesionalism.

Astfel, programele de training trateaza urmatoarele subiecte specifice Customer Service :

  • Activitatile premergatoare "log in" in Customer Service
  • Obiectivele apelului: client loial vs. client conflictual
  • Cunostintele necesare in apel
  • Conduita si Etica profesionala in Customer Service
  • Relationarea cu clientul: business friendly
  • Prezentarea si personalizarea apelului
  • Investigarea situatiei/nevoilor clientului
  • Rational vs. Emotional - abilitati in tratamentul clientilor nemultumiti
  • Raspunsul la cererile dificile ale clientilor prin metode Customer Care
  • Tehnicile de comunicare si ascultare activa
  • Controlul apelului
  • Retention and Loyalty

Pe langa programele de training adresate proceselor de Customer Service, am dezvoltat si cursuri care vizeaza procesele de Collection.

Prin acestea, operatorii telefonici vor veni in sprijinul recuperarii debitelor restante in cadrul companiei dumneavoastra.

In aceasta directie, programul de training care vizeaza procesele de Collection trateaza urmatoarele subiecte:

  • Abordarea clientului in functie de profilul si nevoile acestuia
  • Aspecte de relationare - personalizarea apelului
  • Controlul apelului - tehnica folosirii intrebarilor
  • Generarea empatiei prin ascultarea activa a clientului
  • Construirea relatiei de incredere in procesele de Collection
  • Tratamentul obiectiilor specifice in Collection
  • Negocierea unei solutii pentru efectuarea platii in procesul de recuperare debite restante
  • Limbaj, conduita si atitudine in procesul de negociere Collection

Pentru mai multe informatii, va rugam sa folositi sectiunea "Contact" si in cel mai scurt timp unul dintre consultantii nostri va va raspunde.

Euro Solutions