Euro Solutions
Consultanta

CONSULTANTA


Pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra va putem oferi suport prin consultanta Telesales si Customer Service :

  • Descrierea proceselor specifice activitatii de Telesales/Customer Service;
  • Stabilirea logisiticii necesare pentru dezvoltarea unui departament Telesales/Customer Service;
  • Definirea indicatorilor de performanta (KPI) pornind de la obiectivele urmarite si elementele specifice activitatii de Telesales/Customer Service;
  • Descrierea profilului candidatului potrivit pentru pozitia de Operator Telesales/Customer Service in procesul de recrutare.

Beneficiind de consultanta Telesales/Customer Service veti:

  • Putea infiinta rapid si usor un departament performant de Telesales/Customer Service;
  • Avea o echipa de operatori telefonici care va lucra eficient si va fi focusata pe indeplinirea obiectivelor stabilite;
  • Avea permanent controlul rezultatelor activitatii de Telesales/Customer Service prin urmarirea indicatorilor de performanta (KPI);
  • Putea dezvolta un sistem periodic de evaluare a performantei membrilor echipei de Telesales/Customer Service;
  • Dispune de un plan de actiune pe termen lung pentru dezvoltarea profesionala si motivarea echipei de Telesales/Customer Service.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa folositi sectiunea "Contact" si in cel mai scurt timp unul dintre consultantii nostri va va raspunde.

Euro Solutions